ევროპის ყველაზე პოპულარული მოდური პლატფორმების რეიტინგის ლიდერი Trendyol-ი გახდა
ევროპაში ყველაზე პოპულარული მოდური პლატფორმების რეიტინგში პირველი ადგილი Trendyol-მა დაიკავა. რეიტინგი ბერლინის ინტერნეტ-მაღაზიების ასოციაციამ (BVOH) შეადგინა. ინფორმაციას სააგენტო „ანადოლუ“ ავრცელებს.
ყველაზე პოპულარული ონლაინ-მოედნების რეიტინგი იმ ალგორითმით იქნა გამოთვლილი, რომელიც სპეციალურად BVOH-სთვის შეიქმნა.
წარმოდგენილი ინფორმაციის თანახმად, ბოლო პერიოდში Trendyol-ი ყველაზე განხილვად მოდურ ბრენდად იქნა აღიარებული.
მან ასევე პირველი ადგილი დაიკავა იმ სიაში, რომელიც პლატფორმა Storyclash Influencer Marketing Platform-მა შეადგინა და რომელიც გავლენიანი ადამიანების მიერ Instagram-ში ამა თუ იმ ბრენდის ხსენების სიხშირის მიხედვითაა შედგენილი. აღნიშნულ სიაში Trendyol-ი ერთადერთი თურქული ბრენდია.
Trendyol-ი არის თურქეთში ბაზირებული, ელექტრონული კომერციის პლატფორმა, რომლის შტაბ-ბინა სტამბოლშია. იგი შედის Trendyol Group-ის სტრუქტურაში, რომელიც 2010 წელს შეიქმნა და მოდასა და საცალო ვაჭრობაზეა სპეციალიზებული.
2021 წელს Trendyol -მა რიგ ინვესტორებთან გააფორმა ხელშეკრულება 1,5 მილიარდი დოლარის მოზიდვის მიზნით. იმ დროისათვის კომპანიის ღირებულება 16,5 მილიარდ დოლარად შეფასდა.
300 ათასი დოლარის კაპიტალით შექმნილმა Trendyol-მა სხვადასხვა დროს ინვესტიციები მიიღო Tiger Global-ისა და Kleiner Perkins-სგან, ასევე ევროპის განვითარებისა და რეკონსტრუქციის ბანკისგან.2018 წელს Trendyol-ის აქციონერი Alibaba Group-ი გახდა.
Trendyol-ი ელექტრონული კომერციის ერთერთი ყველაზე პოპულარული პლატფორმაა საქართველოშიც.