მსოფლიო
27/01/2021

Apple-მა მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდის ტიტული დაიბრუნა

Apple-მა მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდის ტიტული დაიბრუნა. ბრიტანული საკონსულტაციო კომპანია Brand Finance-მა ამერიკული კორპორაცია 263,3 მლრდ დოლარად შეაფასა, რითაც 2016 წლის შემდეგ პირველად სიის სათავეში დაბრუნდა.

მეორე ადგილზე Amazon-ია, 254.2 მლნდ დოლარის ღირებულებით. მისი ღირებულება ბოლო 1 წელიწადში 15%-ით გაძვირდა.

სამეულის ბოლო პოზიციაზე Google-ია. ბრენდის ფასი 191.2 მლრდ დოლარია, ღირებულების მხოლოდ 1%-ით ზრდის  შემდეგ.

 

Businesspartner