პაშა ისევ ზარალზეა
პაშა ბანკი აგრესიული მარკეტინგით ჯერ სასურველ შედეგზე ვერ გადის. ტოპ ქარდზე ინფორმაცია ძალიან ცოტა მომხმარებელს აქვს და ისიც ძალიან მწირი.
„რე|ბანკის მიზანია, გაამარტივოს და ახლებურად წარმოადგინოს საბანკო მომსახურება საცალო სექტორში“, - პაშას ეს გაცხადებული მიზანიც ცოტა გადაჭარბებულია.
ახლებური კი არის მაგრამ არაა მარტივი. შეთავაზებები ბევრ მომხმარებელს აბნევს. რატომ ნაწილდება ბანკის პარტნიორებში (>2 500 ) გადახდილი ნებისმიერი თანხა 3-ად, 300 ლარი, 30 ლარი და 3 ლარიც. ცოტა რთული გასაგებია ხშირად ცვალებადი სააქციო შეთავაზებები.
მაგ: რომელიმე პარტნიორში, დაუშვათ აგროჰაბში 10%-იანი ქეშბექია. მომხმარებელმა შეიტყო, მოეწეონა, მაგრამ როცა უკვე ამ სიკეთეს გაითავისებს, არჩეულ სუპერმარკეტს მიეჩვევა. აქცია მაშინ სრულდება - როგორც მიმდინარე ნოემბრის აქცია (Mastercard-ის ერთობლივი).
30 ნოემბრის ჩათვლით, Google Pay-თ და ტოპ|ქარდით ტრანაქციებიზე მყიდველი თანხის 10% უკან იბრუნებს (არაუმეტეს 50 ლარისა).
შეთავაზება მოქმედებს, სუპერმარკეტებში (Carrefour, ევროპროდუქტი, გუდვილი, აგროჰაბი) • აფთიაქებში „და უფრო მეტში“ ( ჯიპისი, ავერსი, პსპ, ფარმადეპო) და ბენზინგასამართებში (ვისოლი, სოკარი, გალფი).
მიდგომა მართლაც განსხვავებულია. აქციები დღესასწაულებს არ ემთხვევა. საერთაშორისო ტრენდსაც არ მიყვება - 4 -კვირეული შავი პარასკევს არ უკავშირდება.
11-21 ნოემბრის აქცია გიორგობამდე მთავრდება ლიტეციაში, ვულე-ვუში, ისი პარის, ივ როშეს და ბოდი შოფის ქსელში ≥ 100 ლარიანი შენაძენი ₾50 ქეშბექით საჩუქრდება. თუმცა მომხმარებელი შეთავაზებამ არ უნდა დააბნიოს. ქეშბექი მხოლოდ ერთ შენაძენზეა.
აზერბაიჯანული პაშა ბანკი, რაც რე/ბანკი გაუშვა (საინვესტიციო ხარჯი გასწია), მას შემდეგ ზარალზეა. 2022 -ის 9 თვეც ბანკმა 3.6 მლნ ლარის ზარალით დაასრულა. კაპიტალზე უკუგება (ROE) - უარყოფითია, -5.54%, აქტივებზე ზარალიანობა -1%-ია.
|
Q3.2022 (₾ |
აქტივები |
513,144,000 |
სესხები |
352,176.000 |
დეპოზიტები |
231,788,000 |
ზარალი |
-3,566,000 |
წყარო: კომერციული ბანკი