ბიზნესი
17/09/2020

"ქართულ კალათას" პანდემიამ გაყიდვები 90%-ით შეუმცირა

„ქართული კალათა“ პანდემიამ მნიშვნელოვნად დააზარალა.

კომპანიის დამფუძნებელი ვაკო ელისაბედაშვილი „ბიზნესპარტნიორთან“ ამბობს, რომ გაყიდვების მაჩვენებელი 90%-ით შემცირდა.    

„პანდემიამ სრულიად გაგვაჩერა, თბილისში 3 მაღაზია დავკეტეთ და დავტოვეთ მხოლოდ ერთი. Duty free–ში ვმუშაობდით, რომელიც ასევე გაჩერებულია. ამის გამო მინიმუმ 1 წელი გაფართოებას არ ვგეგმავთ. ჯერჯერობით ვუმკლავდებით, თუმცა ვნახოთ რა იქნება,“ – აღნიშნავს ვაკო ელისაბედაშვილი.

„ქართული კალათა“ პროდუქტების მაღზიაა, რომელიც სასაჩუქრე ფორმით წარმოადგენს ქართული წარმოების ნაირსახეობებს, მათ შორისაა ყველი, ჩაი, ტყემალი, სანელებლები და ა.შ. ძირითადად გათვლილია უცხოელ ტურისტებსა და ქართველებზე, რომლებიც მიდიან საზღვარგარეთ.

 

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

ბიზნესი

"2024 წლიდან 1 უნცია ოქროს ფასი, შესაძლოა, $1800-მდე შემცირდეს"
01

18/07/2023
ბიზნესი

კალმახი თუ შავი ზღვის ორაგული - მარკეტინგული ხრიკები თევზის ბაზარზე
02

18/05/2022
ბიზნესი

ფიზიკური პირებისთვის უძრავი ქონების გაყიდვის შემთხვევაში, გადასახადის გადახდის დრო დაჩქარდება
03

19/05/2023
ბიზნესი

Lafreeo– ქართული ბრენდი, რომელიც ტიხრული მინანქრის ტრადიციას აგრძელებს
04

25/07/2022
ბიზნესი

"ის, რაც სხვისთვის "ნაგავია" ჩემთვის მთავარი ნედლეულია" - ნარჩენებით შექმნილი პროდუქციის ისტორია
05

04/07/2022
ბიზნესი

ექსპორტიორები ქუთაისის საერთაშორიო აეროპორტში სატვირთო  ტერმინალის ამოქმედების საჭიროებაზე საუბრობენ
06

02/11/2023