ბიზნესი
01/02/2021

აზარტული თამაშების კომპანიებმა სატელევიზიო რეკლამებზე ₾154 მლნ დახარჯეს

სატელევიზიო ეთერით აზარტული თამაშების რეკლამირებისთვის კომპანიებმა 154 მლნ ლარი დახარჯეს.

IPM-ის მონაცემებით, 2020 წელს ტელევიზიაში, აზარტული თამაშების სფეროს 143 502 სარეკლამო რგოლი გავიდა, ქრონომეტრაჟის მოცულობამ შეადგინა 2 000 616 წამი, განხორციელებულმა ინვესტიციამ - 153 868 894 ლარი.

ტოპ - კომპანიები რეკლამის დანახარჯების მიხედვით:  

აჭარაბეთი      - 64.4 მლნ

ევროპაბეთი    - 27.8 მლნ

კრისტალბეთი - 26.3 მლნ

კროკობეთი     - 15.2 მლნ

ბეთლაივი       - 15.1 მლნ

ლიდერბეთი     - 3.8 მლნ