ბიზნესი
01/02/2021

აზარტული თამაშების კომპანიებმა სატელევიზიო რეკლამებზე ₾154 მლნ დახარჯეს

სატელევიზიო ეთერით აზარტული თამაშების რეკლამირებისთვის კომპანიებმა 154 მლნ ლარი დახარჯეს.

IPM-ის მონაცემებით, 2020 წელს ტელევიზიაში, აზარტული თამაშების სფეროს 143 502 სარეკლამო რგოლი გავიდა, ქრონომეტრაჟის მოცულობამ შეადგინა 2 000 616 წამი, განხორციელებულმა ინვესტიციამ - 153 868 894 ლარი.

ტოპ - კომპანიები რეკლამის დანახარჯების მიხედვით:  

აჭარაბეთი      - 64.4 მლნ

ევროპაბეთი    - 27.8 მლნ

კრისტალბეთი - 26.3 მლნ

კროკობეთი     - 15.2 მლნ

ბეთლაივი       - 15.1 მლნ

ლიდერბეთი     - 3.8 მლნ

 

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
02

03/11/2023
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
04

15/06/2022
ეკონომიკა

საქართველოსა და კორეას შორის თავისუფალ ვაჭრობაზე მოლაპარაკებები 2024 წლის თებერვალში გაიმართება
05

03/11/2023
ბიზნესი

ვახტანგ ბეჟიტაშვილი: ერთსა და იმავე დარგში ყოველწლიური სუბსიდირება არაჯანსაღ გარემოზე მეტყველებს
06

03/11/2023