ბიზნესი
01/02/2021
აზარტული თამაშების კომპანიებმა სატელევიზიო რეკლამებზე ₾154 მლნ დახარჯეს
სატელევიზიო ეთერით აზარტული თამაშების რეკლამირებისთვის კომპანიებმა 154 მლნ ლარი დახარჯეს.
IPM-ის მონაცემებით, 2020 წელს ტელევიზიაში, აზარტული თამაშების სფეროს 143 502 სარეკლამო რგოლი გავიდა, ქრონომეტრაჟის მოცულობამ შეადგინა 2 000 616 წამი, განხორციელებულმა ინვესტიციამ - 153 868 894 ლარი.
ტოპ - კომპანიები რეკლამის დანახარჯების მიხედვით:
აჭარაბეთი - 64.4 მლნ
ევროპაბეთი - 27.8 მლნ
კრისტალბეთი - 26.3 მლნ
კროკობეთი - 15.2 მლნ
ბეთლაივი - 15.1 მლნ
ლიდერბეთი - 3.8 მლნ