ბიზნესი
06/02/2023

შინაო: ქსელურ მაღაზიებში პროდუქცია რომ შეიტანო დიდ თანხებთანაა დაკავშირებული

კომპანია, „შინაო“ კიდევ ერთი ქართული კომპანიაა, რომელიც ქსელურ მაღაზიებთან თანამშრომლობის პრობლემებზე საუბრობს.

როგორც გაყინული ბოსტნეულის საწარმოს  კომერციული დირექტორი გიორგი ქვრივიშვილი  გადაცემა „ბიზნესი რუსთავი 2“-თან აცხადებს, „შინაოს“ პროდუქცია  ქსელურ მარკეტებში  ვერ შედის, მიზეზი კი მათი მხრიდან დაწესებული მაღალი გადასახადია. მისი პროგნოზით, თუ არსებული პრობლემა არ მოგვარდება, სავარაუდოდ პროდუქცია ექსპორტზე ევროპის ბაზარზე გავა.

"შენი პროდუქცია რომ შეიტანო  და განათავსო, საკმაოდ დიდ  თანხებთანაა დაკავშირებული. წარმოუდგენელია, რომ დამწყებმა კომპანიამ ეს თანხა გადაიხადოს. გარდა ამ ღირებულებისა საჭიროა ძალიან ბევრი აქტივობა, როგორიცაა მარკეტინგული მომსახურება და სხვა.“ - აცხადებს გიორგი ქვრივიშვილი.

შეგახსენებთ, რომ მსგავს პრობლემებზე არაერთი მცირე და საშუალო მეწარმე საუბრობს.

რაც შეეხება „შინაოს“, ის  ბაზარზე 2021 წელს გამოჩნდა და მომხმარებელს თერმულად დამუშავებულ, გაყინულ ხილს, ბოსტნეულსა და მწვანილს დაქუცმაცებული სახით სთავაზობს.

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

ბიზნესი

"პასკა გემუანი" დიაბეტურ საკონდიტრო ნაწარმს გამოუშვებს
01

30/04/2021
ენერგეტიკა

"ჩვენი მთავარი ინტერესია გავხდეთ თვითკმარი, გვქონდეს რესურსები ექსპორტისთვის და არამხოლოდ ტრანზიტისთვის"
02

31/10/2023
ფინანსები

ყოფილი პოლიციელების, ჯარისკაცების და ძალოვნების თანამშრომლების პენსია₾1000-მდე გაიზრდება
03

03/11/2023
ეკონომიკა

ირაკლი ღარიბაშვილი: 2024 წლის ბიუჯეტში, 5%-იანი ეკონომიკური ზრდა გვაქვს გათვალისწინებული
04

03/11/2023
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
05

03/11/2023
ეკონომიკა

საქართველოსა და კორეას შორის თავისუფალ ვაჭრობაზე მოლაპარაკებები 2024 წლის თებერვალში გაიმართება
06

03/11/2023