საზოგადოება
15/12/2020

სვანეთის ტურისტულ ბრენდად ჩამოყალიბებაზე მუშაობა დაიწყო

სვანეთის ტურისტულ ბრენდად ჩამოყალიბებაზე მუშაობა დაწყებულია. კონცეფციის შემუშავება 2021 წლის პირველი კვარტლის ბოლოსთვის დასრულდება. სვანეთის ადგილწარმოშობის ბრენდინგის შექმნისთვის ტენდერი 2020 წლის დასაწყისში, პროექტ “გრეტას“ ფარგლებში შვედეთისა და ავსტრიის თანადაფინანსებით გამოცხადდა.

ტენდერში გამარჯვებული კომპანიები უკვე გამოვლინდნენ. ბრენდის კონცეფციას ფინური კომპანია – „ვერქლინგი“ და ადგილობრივი საკონსულტაციო სააგენტო – „ვოთერ განზ“ შეიმუშავებენ. გეგმაშია სვანეთის, როგორც ოთხივე სეზონის კურორტის პოზიციონირება, თუმცა განსაკუთრებული აქცენტი ზამთრის სეზონზე გაკეთდება.

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
02

15/06/2022
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
04

03/11/2023
ეკონომიკა

საქართველოსა და კორეას შორის თავისუფალ ვაჭრობაზე მოლაპარაკებები 2024 წლის თებერვალში გაიმართება
05

03/11/2023
ენერგეტიკა

მთავრობამ 5 ელექტროსადგურის ხელშეწყობის $167 მლნ-იანი პროექტი განიხილა
06

30/10/2023