საზოგადოება
15/05/2023

სემეკის წევრი, გიორგი ფანგანი "თელმიკოს" ავლაბრის სერვის ცენტრში მომხმარებელთა მომსახურების პროცესს გაეცნო

საქართველოს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების მარეგულირებელი ეროვნული კომისიის (სემეკ) წევრი, გიორგი ფანგანი ავლაბარში, თბილისის ელექტრომიმწოდებელი კომპანიის (თელმიკო) მომხმარებელთა მომსახურების ახალ ცენტრში მიმდინარე სამუშაო პროცესს გაეცნო.   სემეკის წევრის ვიზიტის ფარგლებში მომსახურების  ცენტრის გახსნის ოფიციალური ცერემონია გაიმართა.

გიორგი ფანგანი, კომპანიის ხელმძღვანელობასთან ერთად, „თელმიკოს“ თანამშრომლებს  შეხვდა და  მათგან მომხმარებელთა მიმართვიანობის შესახებ ინფორმაცია მოისმინა. სემეკის წევრის თქმით, მნიშვნელოვანია მომხმარებელმა კომუნალური კომპანიისგან მიიღოს დროული და ხარისხიანი მომსახურება.

„თელმიკო ახორციელებს თბილისის მოსახლეობისათვის ელექტროენერგიის მიწოდებას, შესაბამისად, მნიშვნელოვანია, რომ კომპანიას ყველა რაიონში ჰქონდეს სერვის ცენტრები, სადაც მომხმარებელი მარტივად მიიღებს მისთვის საჭირო მომსახურებასა თუ კონსულტაციას. ენერგეტიკული ბაზრის რეფორმის ფარგლებში განსაკუთრებით გაზრდილია მომხმარებლის როლი. აქედან გამომდინარე, აუცილებელია, რომ კომუნალურმა კომპანიებმა ეტაპობრივად გაზარდონ მომსახურების ხარისხი, რაზეც სემეკი მუდმივ მონიტორინგს ახორციელებს“, - განაცხადა გიორგი ფანგანმა.

 

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
01

03/11/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
02

03/11/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
03

15/06/2022
მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
04

23/10/2023
ბიზნესი

ექსპორტიორები ქუთაისის საერთაშორიო აეროპორტში სატვირთო  ტერმინალის ამოქმედების საჭიროებაზე საუბრობენ
05

02/11/2023
ფინანსები

ვახტანგ ცინცაძე: საქართველომ ინფლაციური მოლოდინების მოთოკვა სწრაფად მოახერხა
06

03/11/2023