მსოფლიო
27/01/2021

Apple-მა მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდის ტიტული დაიბრუნა

Apple-მა მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდის ტიტული დაიბრუნა. ბრიტანული საკონსულტაციო კომპანია Brand Finance-მა ამერიკული კორპორაცია 263,3 მლრდ დოლარად შეაფასა, რითაც 2016 წლის შემდეგ პირველად სიის სათავეში დაბრუნდა.

მეორე ადგილზე Amazon-ია, 254.2 მლნდ დოლარის ღირებულებით. მისი ღირებულება ბოლო 1 წელიწადში 15%-ით გაძვირდა.

სამეულის ბოლო პოზიციაზე Google-ია. ბრენდის ფასი 191.2 მლრდ დოლარია, ღირებულების მხოლოდ 1%-ით ზრდის  შემდეგ.

 

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
02

03/11/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
03

15/06/2022
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
04

03/11/2023
ბიზნესი

ექსპორტიორები ქუთაისის საერთაშორიო აეროპორტში სატვირთო  ტერმინალის ამოქმედების საჭიროებაზე საუბრობენ
05

02/11/2023
ფინანსები

ვახტანგ ცინცაძე: საქართველომ ინფლაციური მოლოდინების მოთოკვა სწრაფად მოახერხა
06

03/11/2023