ბიზნესი
09/06/2021

პანდემიის პირობებში "თამაშობანაზე" მოთხოვნა გაიზარდა

ქართული თამაშების მწარმოებელი კომპანია “თამაშობანას“ თანადამფუძნებელი ნონა სონღულაშვილი „ბიზნესპარტნიორთან“ აცხადებს, რომ პანდემიამ მომხმარებლის ქცევა შეცვალა და  ახლა მომხმარებლის მხრიდან აქცენტი საბავშვო ღონისძიებებზე (ვორქშოპი) კეთდება.

კომპანიაში არის სამი მიმართულებაა: საბავშვო-საოჯახო კაფე, სამაგიდო თამაშები და სხვადასხვა ღონისძიებები და თამაშები. სონღულაშვილის განცხადებით, პანდემიის პირობებში ქართული კომპანიისთვის თავის გატანა და გადარჩენა საკმაოდ რთული იყო, თუმცა ახალ რეალობაზე მორგებამ შედეგი მოიტანა.

“პანდემიის პირობებში ვმუშაობდით ონლაინ, ასევე ჩვენი ყველა ვორქშოპი რაც გვაქვს ადგილზე, გადავიტანეთ დისტანციურ რეჟიმიში. ერთი დღე არ გავჩერებულვართ. მოთხოვნა ნამდვილად იყო. როგორც  კი მოიხსნა შეზღუდვები, ჩვენმა სამივე მიმართულებამ აქტიურად განაახლა საქმიანობა,“ - აცხადებს ნონა სონღულაშვილი.

„თამაშობანას“ თანადამფუძნებელი აცხადებს, რომ პანდემიამ კომპანიას საინვესტიციო გეგმები დაუპაუზა. მათ შორისაა, კაფეს ფილიალის გახსნა როგორც თბილისში, ისე რეგიონებში. სონღულაშვილის განცხადებით, ყველა ეს პროექტი სავარაუდოდ, 2022 წლიდან ეტაპობრივად განხორციელდება.

კომპანია „თამაშობანა“ ბაზარზე 2015 წლიდანაა.

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
01

03/11/2023
მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
02

23/10/2023
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
04

15/06/2022
ფინანსები

ვახტანგ ცინცაძე: საქართველომ ინფლაციური მოლოდინების მოთოკვა სწრაფად მოახერხა
05

03/11/2023
ბიზნესი

ექსპორტიორები ქუთაისის საერთაშორიო აეროპორტში სატვირთო  ტერმინალის ამოქმედების საჭიროებაზე საუბრობენ
06

02/11/2023