ბიზნესი
13/09/2021

ქართული Spilow 2022 წლიდან ექსპორტის გაძლიერებას გეგმავს

ნატურალური ქსოვილისგან დამზადებული ბავშვის სამოსის ბრენდი Spilow 2016 წელს დაფუძნებული ბიზნესია. ბრენდი Spilow 10 წლამდე ბავშვის სამოსს კერავს. ტანსაცმელი ცელქი ბავშვებისთვის, ასე ახასიათებენ დინო ჟაკეტებსა და მონსტრ ჟაკეტებს, „ვითომ კაბებსა“ და დრაკონ კაბებს.

კომპანიის სამივე დამფუძნებელი დედაა და თვლიან რომ ბავშვებისთვის ყველაზე მნიშვნელოვანი თამაშია. მათი პროდუქციაც იმისთვის არის შექმნილი, რომ არ შეზღუდონ ცელქი ბავშვები და ხელი შეუწყონ მათ თამაშში.

ამჟამად პროდუქცია ადგილობრივი ბაზრის გარდა, მსოფლიოს  7 ქვეყანაში იყიდება.  მათ შორისაა: გერმანია, საფრანგეთი, ლუქსემბურგი, ბელგია, იტალია, საბერძნეთი და ლიბანი.

საბავშვო სამოსის ბრენდი Spilow 2022 წლიდან აზიის ბაზარზე გასვლას გეგმავს. როგორც „ბიზნესპარტნიორთან“ კომპანიის თანადამფუძნებელი ტასო ჯაფარიძე აცხადებს, განიხილება ჩინეთი, სადაც კომპანია  პირველ სატესტო ნიმუშებს მომავალი წლის დასაწყისში გააგზავნის.

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
02

03/11/2023
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
04

15/06/2022
ეკონომიკა

საქართველოსა და კორეას შორის თავისუფალ ვაჭრობაზე მოლაპარაკებები 2024 წლის თებერვალში გაიმართება
05

03/11/2023
ბიზნესი

ვახტანგ ბეჟიტაშვილი: ერთსა და იმავე დარგში ყოველწლიური სუბსიდირება არაჯანსაღ გარემოზე მეტყველებს
06

03/11/2023